BMW:n kiinalainen yhteistyökumppani Loncin on esittelyt luksus-brändinsä Vogen nimissä oman, parannetun versionsa BMW F 850 GS Adventuresta.
Loncin ja BMW ovat tehneet yhteistyötä jo vuodesta 2005. Kiinalaisfirman tuotantoa ovat olleet mm. BMW:n pienimpien mallien moottorit. Loncin on samalla Kiinan suurin moottoripyörävalmistaja 2,5 miljoonan kappaleen vuosituotannollaan, ja se haluaa laajentaa omia mallistojaan yhä enemmän eurooppalaiseen makuun sopivaksi.
DS 900 X on Loncinin luksusbrändi Vogen uusin malli, joka perustuu enemmän kuin läheisesti BMW F 850 GS -mallistoon, mutta mielenkiintoisilla parannuksilla. Ensinnäkin kaksisylinterisen rivimoottorin sylinterien porausta on kasvatettu kahdella millillä, jolloin 853-kuutioinen moottori on kasvanut 895-kuutioiseksi. Se on sama iskutilavuus, johon BMW:nkin on huhuttu kasvattavan oman 850:n moottorinsa seuraavan malliuudistuksen yhteydessä. Voge on tosin Bemaria vain kaksi hevosvoimaa tehokkaampi ilmoitetulla 97 hevosvoiman tehollaan. Vertailun vuoksi Bemari käyttää täsmälleen samankokoista moottoria F 900 R ja XR-malleissaan, joissa tehoa on 105 hevosvoimaa.
Toinen poikkeavuus esikuvaan on polttoainesäiliön koko. Kun perus-GS:n tankki on 15-litrainen ja Adventure-versiossa menovettä saa mukaan 23 litraa, on Voge kasvattanut tankin koon peräti 30 litraan. Voge lupaakin uutukaiselleen toimintamatkaksi tankillisella 600 kilometriä. Jos polttoaineenkulutuksessa on päästy samalle tasolle kuin BMW:n ilmoittama 4,2 litraa, olisi toimintamatka tällöin jopa yli 700 kilometriä.
Teknisesti Voge DS 900 X on pieniä yksityiskohtia lukuunottamatta suora BMW:n kopio. Esimerkiksi Takasvingi, jarrut, jousitus ja vanteet näyttävät olevan suoria kopioita BMW:n käyttämistä. Myös quickshifter, mittaristo sekä ajomoodit ja -avustimet ovat identtiset BMW:n kanssa. Omaa ilmettä pyörään on saatu mm. uudelleen suunnitellulla ajovalolla, tai pitäisikö sanoa että se on enemmänkin kopioitu muilta merkeiltä kuin BMW:ltä. Ajovalossa nimittäin on huomattavasti samaa tyyliä kuin Triumph Tiger 900:n tai Aprilia Tuaregin ajovaloissa. Samalla Voge on kopioinut BMW:ltä myös keskikokoisen Gessun huonon puolen, painon. Vogen kuivapainoksi kerrotaan 220 kiloa, mikä nesteiden kanssa tankki täynnä ja ajokunnossa tarkoittaa noin 250 kilon painoa.