Honda uudistaa kaudelle 2019 kolme kaksisylinteristä 500-kuutioista ja kaksi nelisylinteristä 650-kuutioista mallia.
Honda CB500F – ”Mini-Streetfighter”
Esimerkiksi 125-kuutioisista ylöspäin siirtyvälle tai A2-kortin ajavalle 35-kilowattinen CB500F on varsin sopiva nakupyörä. Moottori on saanut lisää vääntöä keskialueelle ja varustukseen kuuluu nyt luistokytkin. Lisäksi ulkonäköä on muovattu selvästi aggressiivisempaan suuntaan. Paino tankattuna vain 189 kiloa. Hinta 8290 €.
Honda CB500X
CB500F-mallin tapaan moottorissa on nyt enemmän vääntöä, mikä sopii erityisen hyvin A2-luokan seikkailupyörään. Pysty ajoasento, 19-tuumainen etupyörä, pidemmät joustomatkat ja parempi suoja ajoviimaa vastaan tekevät CB500X:stä todellisen monikäyttöpyörän. Hinta 8995 €.
Honda CBR500R – ”Taskuraketti”
Edeltäjäänsä aggressiivisempi ulkonäkö sekä urheilullisempi ajoasento. Mittaristo on uusittu ja CBR500R on saanut led-ajovalot. F- ja X-mallien tapaan luistokytkin kuuluu varustukseen ja vääntöä on edeltävää mallia enemmän. Hinta 8995 €.
Honda CB650R Neo Sports Café
Suoraan CB1000R:n jalanjälkiä seuraava pikkuveli CB650R täydentää CB-mallisarjaa sopivasti. Nelisylinterisen moottorin 95 hevosvoiman huipputeho tarkoittaa, että CB650R voidaan rajoittaa myös A2-luokkaan sopivaksi. Nelimäntäiset radiaalijarrut, säädettävä jousitus ja luistokytkin kertovat urheilullisuudesta. Fat-Bar -ohjaustanko ja led-ajovalot viimeistelevät ulkonäön. Hinta 11 190 €.
Honda CBR650R
Tyylivaikutteita CBR1000RR Firebladesta saanut CBR650R on uudistettu aitoon sporttipyörätyyliin; se on saanut lisää tehoa ja painoa on samalla pudotettu. Showan 41-millinen keula ja clip-on -ohjaustanko sekä 1.9 kiloa aiempaa kevyempi runko on yhdistetty säädettävään moottorinohjauksen ja luistokytkimen kanssa, joten urheilullisuutta on kehitystyössä korostettu. 95 hevosvoiman maksimiteho saadaan 12 000 kierroksella ja 64 newtonmetrin vääntö 8500 kierroksella. Hinta 11 980 €