Kawasakin mainio asfalttitourer on saanut entistä suuremman moottorin. Malli tunnetaan vuodesta 2025 eteenpäin nimellä Versys 1100.
Vuoden 2025 uudistukset ovat ison Versyksen pinnan alla. Jo ennestään mainion joustavan rivinelosen iskun pituutta on kasvatettu kolmella millimetrillä, mikä nostaa iskutilavuuden 1043 kuutiosta 1099 kuutioon. Samalla moottorin teho kasvaa komeat 15 hevosvoimaa, uusi lukema on 135 hevosvoimaa.
Vääntöä on parannettu 4000-7000 kierroksen käyntinopeuksilla asentamalla keskimmäisiin läppärunkoihin 45 millimetriä ulompia pidemmät kiihdytyssuppilot. Imukanavia on muokattu vastaavasti, ja suuremman kaasun nopeudet parantavat vääntöä matalilla kierroksilla. Myös nokkien nostot ovat käytettävyyden parantamiseksi entistä matalammat.
Moottorinohjausta on päivitetty paitsi vastaamaan suurempaa iskutilavuutta, myös kaasuläpän avaamisen osalta kautta kierrosalueen. Pakokäyrästön linkkipurket parantavat moottorin toimintaa kaikilla kierroksilla. Moottori on saanut öljynjäähdyttimen lämpötilan pitämiseksi kurissa.
Moottorin ajettavuutta on parannettu myös painavammalla vauhtipyörällä ja mukavuutta asentamalla toinen tasapainoakseli. KQS-quickshifteriä on päivitetty, vaihteiston välitykset ovat uudet ja pyörään on lisätty vakionopeudensäädin. Takajarrulevy on kasvanut 260-milliseksi.
Elektroniikan osalta pyörässä on kallistuksen tunnistava KTRC-sutimisenesto ja valittavat teho- ja ajoasetukset. SE-mallista löytyy lisäksi Showan elektroninen jousitus. Lisäksi Rideology-älypuhelinsovellukseen on lisätty ääniohjaus.