Suzuki Recursion esiteltiin Tokio Motor Showssa vuonna 2013. Lähes tuotantovalmiin näköisessä pyörässä oli 588-kuutioinen turboahdettu rivikakkonen, jonka luvattiin tuottavan sadan hevosvoiman tehon ja sadan newtonmetrin väännön. Uusi patenttihakemus näyttää pyörän tuotantomuodossaan. Konseptin yhden etuvalon sijaan pyörään on tullut tuplavalot, joiden välissä on ilmanotto. Patenttihakemuksen mallin muotokieli tulee todennäköisesti muuttumaan todellisessa tuotantoversiossa.
Useat valmistajat työskentelevät tällä hetkellä ahdettujen moottorien parissa ja ensimmäisenä markkinoille ehti Kawasaki H2-mallillaan, sillä vuoden 2016 alusta voimaan tulevat Euro 4 -päästörajat tekevät ahdetuista moottoreista entistä houkuttelevampia ratkaisuja. Recursion-konseptin 100 hevosvoiman teho ei ehkä kuulosta kovin suurelta määrältä, mutta valmistajan mukaan Recursion tarjoaa supersport-luokan suorituskyvyn, mutta sen polttoaineenkulutus on puolet pienempi.
Oletettavasti Recursionin katuversio esitellään syksyn EICMA-messuilla.