Triumph esitteli Intermot-messuilla kaksi sisarmallia, Street Twinin ja Street Scramblerin.
Sekä Street Twin että Street Scrambler käyttävät voimanlähteenään 900-kuutioista, 270-asteisella kampiakselilla varustettua Bonneville-moottoria, joka on viritetty tuottamaan 65 hevosvoimaa. Molempien mallien varustukseen kuuluu sekä Road- että Rain-ajoasetukset sekä sutimisenesto, joka on ABS-jarrujen tavoin mahdollista kytkeä pois päältä.
Mallien jousitusta on päivitetty, ja etujarrun tehtäviä hoitaa Brembon nelimäntäinen satula. Molempien mallien ergonomiaa on kehitetty tuottamaan entistä parempi ajokokemus, mallin luonne huomioiden.
Viime ajoilta tuttuun tapaan Triumpilta ei jää mainitsematta mallien sopivuus kustomointiin. Valmistaja tarjoaakin kattavan lisävarustevalikoiman lisäksi täydellisiä muokkaussarjoja kumpaankin malliin.
Triumphin edustajat muistivat myös kertoa, että valmistaja toimittaa moottorin Moto2-luokan kilpureihin vuodesta 2019 alkaen. Esimakua tulevasta tarjoiltiin ajamalla parrasvaloihin viimeisin Moto2-moottorin testipyörä, jonka 765-kuutioinen moottori perustuu vuosimallin 2017 Street Triplen voimanlähteeseen.