CFMOTOn kiinnostavin uutuus oli vielä konseptina esitelty 450 MT, mutta valmistajan osastolta löytyi myös 450 CL-C, 125 NK -konsepti sekä 675-kuutioinen, kolmisylinterinen moottori.
CFMOTO on avaamassa pelin vakavasti seikkailumoottoripyöräilyyn suhtautuvien suuntaan. EICMAssa vielä konseptina – tosin täysin valmiin näköisenä sellaisena – esitelty 450 MT on varustettu 21/18-tuumaisin vantein, kaksisylinterinen moottori tuottaa 44 hevosvoimaa ja 44 newtonmetriä ja KYBin säädettävä jousitus tarjoaa 200 millimetrin joustomatkat molempiin päihin. Painoksi ilmoitetaan kohtuulliset 175 kiloa.
450 CL-C:ssä käytetään samaa kaksisylinteristä, 449-kuutioista moottoria, mutta hieman eri viristysasteella – cruiserissa tehoa on karvan yli 40 heppaa ja vääntöä 42 Nm. Istuinkorkeus on vain 690 millimetriä, joten maahan ylettyy helposti. 16-tuumaisille vanteille pyöräytetyt korkeaprofiiliset renkaat kruunaavat rennon tyylin.
Tuloillaan on myös 125 NK, joka esiteltiin niin ikään konseptina. Linjakas pyörä seuraa muiden NK-sarjan pyörien muotokieltä, mutta siitä ei vielä ollut tarjolla mitään teknisiä tietoja.
Viimeisenä, muttei vähäisempänä, CFMOTO esitteli 675-kuutioisen kolmisylinterisen moottorin, josta voinee ennakoida lähivuosina saataville tulevia malleja.