”Mikään ei voita kuutiotuumia”. Tätä sanontaa kunnioittaen thaimaalaismotoristilla on nyt Honda MSX, jossa tehoa on 195 hevosvoimaa ja vääntöäkin mukavat 132 newtonmetriä.
Jos kyseinen teho- ja vääntölukeman yhdistelmä kuulostaa tutulta, niin ei ihme, sillä lukemat ovat peräisin Ducati Panigale 1199R:stä. Kun Ducatin moottorin sulloo Honda MSX:n runkoon ja vaihtaa pyörään myös Ducatin etuteleskoopit ja jarrut, niin lopputuloksena on suhteellisen suorituskykyinen MSX.
Honda MSX 125:n teho alkuperäiskunnossa on 9,6 hevosvoimaa ja vääntöä siinä on 10,9 newtonmetriä. Teholukema on siis tässä virityksessä 20-kertaistunut ja vääntö kasvanut 12-kertaiseksi. Kuka tekee vastaavan ensimmäisenä Suomessa?