Petrol Circus Custom Bike Show´ssa palkittiin neljän eri luokan parhaat pyörät. Lisäksi palkittiin näyttelyn paras pyörä, tuomariston valinta sekä vuoden nuori rakentaja.
MP23-messujen yhteydessä pidetyn Petrol Circus Custom Bike Show´n pyörät oli jaettu neljään luokkaan: Classic, Custom, Street ja Open. Jokaisen luokan parhaat palkittiin lauantai-iltana.
Classic-luokassa voitto meni Jukka Haapalan Royal Enfield ”Mumbai Ribberille”. Toiseksi sijoittui Ismo Keski-Korpi Blackburne Boardtrackerillaan ja kolmanneksi Henri Ikola Steel Bakery Honda CB750:llä.
Custom-luokassa ykköseksi arvostettiin Lasse Sundbergin Indian Super Scout, kakkoseksi Ismo Keski-Korven H-D Shovel ja kolmoseksi Santtu Niemen H-D V-Rod.
Street-luokan voitti Santtu Niemen H-D V-Rod, kakkoseksi tuli Daniel Pykälä-ahon BMW K100RS 1984:lla ja kolmoseksi Aki Suokkaan Yamaha GTS 1000.
Open-luokan ykkönen oli Toni Pitkäsen Honda Monkey ”ESSO”, kakkonen Edwin Wägellin Skyteam Monkey ja kolmonen Jari Vepsäläisen Harley Monkeyson.
Yleisön suosikki oli Mikaeli Luokkasen Ducati ST2 Café Racer ja Tuomariston valinta Lasse Sundbergin Indian Super Scout. Vuoden nuoreksi rakentajaksi valittiin Honda Monkey ”ESSOn” rakentaja Toni Pitkänen.
Näyttelyn paras pyörä -palkinto meni Lasse Sundbergin Indian Super Scoutille, joka näin vei mukanaan kolme palkintoa.
Kaikissa luokissa palkittiin kolme parhainta pyörää (500 e, 300 e, 200 e), tuomariston valinta (500 e) ja näyttelyn paras pyörä (1000 e). Vuoden Nuori Rakentaja palkittiin kunniakirjalla ja Koneita.comin tavarapalkinnolla. Yleisöäänestyksen voittaja palkittiin pokaalilla.
Tässä vielä muutama muu Petrol Circuksen helmi: