Moto Guzzin täysin uusi keskikoon seikkailupyörä tulee markkinoille kahtena versiona. Maahantuoja on jo julkaissut mallien viralliset hinnat.
Guzzin V85TT -perusmallin hinnaksi ilmoitetaan 15 990 euroa. Premium-lisänimi tarkoittaa käytännössä messuillakin nähtyä kelta-valkoista kaksiväriversiota. V85TT Premiumin hinta on 16 460 euroa.
Kilpailijoita noin 800-kuutioisten seikkailupyörien luokassa on paljon. Niiden hintatasoon verrattuna uusi Guzzi V85TT asettuu kutakuinkin keskitasoon, joten varsinaista ”italialisää” hinnoissa ei näyttäisi olevan.
Triumphin 800-kuutioisten Tiger-mallien ”hinnat alkaen -malli” Tiger 800 XR maksaa Suomessa 15 490 euroa ja muiden neljän varustellumman version hintahaarukka asettuu 17 080 ja 19 790 euron väliin. BMW F750 GS on spekseiltään lähinnä Guzzia, sillä iskutilavuus on täsmälleen sama 853 kuutiosenttimetriä ja jopa sylinterin poraus ja iskunpituus ovat täsmälleen samat. BMW:n perushinta on selvästi edullisempi 12 970 euroa. BMW:n kohdalla pitää muistaa, että perusmallin varustetasokin on perustasoa ja varustetaso nousee Guzzin tasolle vasta lisähintaan hankittavilla varustepaketeilla.
KTM:n uusi 790 Adventure maksaa perusmallina 16 987 euroa ja R-versiona 18 449 euroa. Pienempi yksisylinterinen ja tälle kaudelle selvästi uudistunut KTM 690 Enduro R puolestaan maksaa 13 886 euroa. Eri merkkien iskutilavuudet, tehot, painot ja varustetasot poikkeavat toisistaan, joten hintojen lisäksi pyörää valitessa kannattaa kiinnittää huomiota myös näihin seikkoihin. Painolukemia vertailtaessa on huomiota kiinnitettävä siihen, että osa valmistajista ilmoittaa kuivapainon, osa painon tankattuna ja osa painon ajokunnossa mutta ilman polttoainetta.
Moto Guzzi V85TT:n täysin uusi moottori on Guzzi-perinteiden mukaisesti pitkittäinen ja ilmajäähdytteinen V2. Tehoa on 80 hevosvoimaa ja vääntöä 80 newtonmetriä. Kuusivaihteisen vaihteiston jatkona on kardaaniveto. Tankin tilavuus on luokassaan iso, 21 litraa. Kuivapainoksi ilmoitetaan 208 kiloa ja painoksi tankattuna 229 kiloa.