Murroksessa oleva KTM pyrkii kehittämään vuorovaikutusta asiakkaiden ja yleisön kanssa lanseeraamalla Orange Blood -yhteisön.
KTM on käynnistänyt Orange Blood -kampanjan, jonka tavoitteena on yhdistää KTM-yhteisö entistä paremmin osaksi brändiä. Murroksessa oleva KTM kertoo tavoitteekseen sitoutua suurempaan avoimuuteen ja kanssakäymiseen kuljettajien ja koko moottoripyöräalan kanssa.
Yksi keskeisimmistä keinoista on uuden Orange Blood -alustan lanseeraus. Jatkuvasti kehittyväksi tarkoitetun Orange Bloodin kerrotaan olevan yhteisön keskus ja paikka, jossa KTM kuuntelee ja keskustelee. KTM myös rohkaisee kuljettajia kertomaan omia tarinoitaan ja järjestämään tapahtumia. Alusta tarjoaa myös mahdollisuuden liittyä KTM Orange Boardiin, johtoryhmän, lähettiläiden, ajajien ja jälleenmyyjien muodostamaan neuvostoon, joka työskentelee KTM:n ylimmän johdon kanssa.
– Olemme yhä täällä, moottorit käyvät, LED-valot palavat ja täytämme tankkeja sekä lataamme akkuja niin nopeasti kuin pystymme. Virheitä on tehty ja niistä on opittu. Nyt haluamme todistaa, että KTM-brändi lunastaa sen, mitä ihmiset siinä arvostavat. Orange Blood -kampanjalla haluamme olla entistä lähempänä asiakkaitamme – heidän odotuksensa ja palautteensa ovat meille uskomattoman tärkeitä kehityksessä. Orange Bleederit ovat KTM-faneja, jotka tukevat meitä asiantuntemuksellaan ja rakkaudellaan moottoripyöriimme niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina. Kuten tulevassa mainoksessamme sanotaan: ’Intohimo ei mene konkurssiin’, sanoo KTM AG:n toimitusjohtaja Gottfried Neumeister.
Orange Blood -alustan löydät täältä.
Kuva: KTM / Simon Cudby