Victor Axelsson Yamaha-mekaanikkojen Euroopan mestaruuskisoihin
Tuotelähtöisyydestä asiakaslähtöisyyteen. Se on yksinkertaistettuna tavoite, kun Bike World Vantaa uudistaa myymälänsä kokonaisuudessaan.
Joulun ja uudenvuoden välipäivinä Bike World Vantaan Tuupakantien myymälä ammottaa puolittain tyhjyyttään ja toinen puolisko oli täpötäynnä vaihtopyöriä ja ajovarusteita. Menossa on perusteellinen remontti, jonka lopputulos tulee henkilökunnan mukaan yllättämään asiakkaat.
– Tavoitteena on elämyksellisyys. Haluamme saada tuotteet paremmin esille ja mallistoihin syvyyttä, sanoo Bike Worldin liiketoiminnan kehityksestä ja markkinoinnista vastaava Terhi Forsell.
Viime vuosina Bike Worldiin on tullut runsaasti uusia brändejä, joiden sijoittaminen myymälään on tiivistänyt tunnelmaa välillä liikaakin ja samalla loogisuus tuotteiden sijoittelussa on kärsinyt. Nyt on tullut aika uusia koko myymälä ja järjestellä tuotteet brändeittäin niin, että omat alueensa saavat niin Hondan, Indianin, Aprilian, Moto Guzzin kuin Arainkin tuotteet. Jatkossa asiakkaiden on helpompi löytää haluamansa tuotteet ja brändit.
Lattian uusiminen on juuri käynnistymässä ja sen jälkeen päästään uusimaan valaistusta sekä käytännössä kaikki lattian ja valaistuksen välistä. Bike World Vantaan myymälä palvelee myös remontin aikana asiakkaita normaalisti.