Indian täyttää tänä vuonna 120 vuotta ja sen kunniaksi se esittelee Chieftain Elite -erikoismallin, jota valmistetaan vain rajoitettu 120 kappaleen erä.
Kun Indian kutsuu jo Chieftain Limited -mallia ”ultra premium baggeriksi”, niin sen yläpuolelle asettuvalle Elite-versiolle on vaikea keksiä suoranaista luokitusta. Indianin mukaan se on suunnattu asiakkaille, joille kelpaa vain paras, ja jotka samalla haluavat erottua massasta.
Juhlamallin perustekniikkana on 116-kuutiotuumainen (1890 cc) Thunderstroke -moottori. Ilmajäähdytteisen V2-moottorin tehoksi kerrotaan 92 hevosvoimaa ja vääntöä se tuottaa muhkeat 171 newtonmetriä jo 3000 kierroksella. Moottorissa on takasylinterin deaktivointijärjestelmä, joka kytkee takasylinterin pois toiminnasta esim. liikennevaloissa tyhjäkäynnillä seistessä. Kolme tehokarttaa tottelevat nimiä Sport, Standard ja Tour.
Muista Chieftain-malleista Eliten erottaa musta-harmaasta ”slate smoke” -maalauksesta. Käsin tehtävä maalaus vie maalarilta yli 24 tuntia. Vakiovarustukseen kuuluu seitsemän tuuman Ride Command -viihdejärjestelmä, avaimeton käynnistys, 400 watin PowerBand -audiojärjestelmä, alumiiniset astinlaudat sekä kaukosäätimellä lukittavat 18 gallonan sivulaukut.