Ville Valtonen nousi ensimmäistä kertaa viikonlopulla podiumille Peter Hickmanin ja Erno Kostamon seuraksi.
Kilpailuun startattiin järjestyksessä Lukas Maurer, David Datzer, Ville Valtonen, Erno Kostamo, Joey den Besten ja Markus Karlsson. Peter Hickmanin lähtöruutu oli kahdeksas ja Eemeli Lahden kymmenes.
Lähtöruudukkoon ajettiin kuivan kelin renkailla, mutta lämmittelykierroksen aikana taivas repesi. Edessä oli renkaiden vaihto, ja kun lopulta päästiin uudelleen lähtöproseduurin jatkamiseen, niin tutustumiskierroksella nähtiin yksi kaatuminen, mikä viivästytti lähtöä uudelleen. Pitkän odottelun jälkeen kilpailijat kutsuttiin uudestaan lähtöviivalle ja päästiin tositoimiin. Kilpailun pituus oli lyhennetty kuuteen kierrokseen.
Kostamo ottaa lähdön nimiinsä ja nousee nelosruudusta kärkeen jo ensimmäiseen mutkaan. Seuraavina Maurer, Valtonen ja Hickman. Ensimmäisellä kierroksella järjestys muuttuu ahkerasti, ja kierrokselta tullaan järjestyksessä Kostamo, Valtonen, Hickman, Lahti, Maurer ja Datzer. Maurer kyttää ohituspaikkaa jarrutuksissa, mutta ei pääse Lahden ohi. Hickman yrittää samalla tavalla ohi Valtosesta, mutta ohituspaikkaa ei löydy. Kolmannen kierroksen loppupuolella Hickman lopulta löytää raon ja tuikkaa Valtosen edelle. Kolmen kierroksen jälkeen Kostamon johto on neljä sekuntia
Kilpailun loppupuoella järjestys ei enää muutu ja maaliin tullaan järjestyksessä Erno Kostamo, Peter Hickman, Ville Valtonen ja Eemeli Lahti. Kostamon voittomarginaali kasvaa lopulta 6,3 sekuntiin mutta Hickman, Valtonen ja Lahti ylittävät ruutulipun tiiviissä nipussa.
Voittohaastattelussa Erno Kostamo toteaa, että koko ajan muuttuu kisa tiukemmaksi ja voiton eteen joutuu tekemään enemmän töitä.
-Mutta 20. vuosi motorsporttia menossa ja vuodesta 2016 tehty tätä katuratahommaa, niin kyllä se pitää tuloksissa jo näkyäkin.