Duell maahantuo niin offroad- kuin kelkkapuolen lasin, vapaa-ajan tuotteet ja poikkeuksena aikaisempiin konsepteihin, myös aurinkolasit. Muutos on osa Oakleyn suurempaa strategiaa, jossa motorsport-tuotteisiin tarvitaan vahva ja alan läpikotaisin tunteva maahantuoja.
”Olemme erittäin tyytyväisiä Oakleyn myynnin kehitykseen Ruotsissa sen jälkeen kun DBC aloitti Oakleyn maahantuojana toukokuussa 2015”, kertoo Oakley Scandinavian myyntipäällikkö Jonas Sund. ”Muiden Pohjoismaiden ja Baltian maiden lisääminen sopimukseemme on luonnollinen askel yhteistyössämme. Uskomme tämän panostuksen kantavan hedelmää nopealla aikataululla jokaisella markkinalla. Olen henkilökohtaisesti erittäin vaikuttunut Duellin tavasta toimia, asettaa tavoitteita ja saada ne maaliin suunnitelmien mukaisesti”, Sund lisää.
Konsernin toimitusjohtaja Tom Nylund on luonnollisesti erittäin iloinen sopimuksesta. ”Oakley on tunnetuin yksittäinen motorsport-brändi ja tuotteet ovat maailman parhaita. Olemme erittäin tyytyväisiä ja ylpeitä siitä, että Oakley on valinnut meidät toteuttamaan strategista muutosta Pohjoismaissa. Uskomme Oakley-tuotteisiin, -brändiin ja tekemisen tasoon ja näemme merkille erittäin valoisan tulevaisuuden alalla”.