Cardo-kypäräpuhelimien maahantuonti Blacksevenille

Cardon kypäräpuhelimien lippulaiva, Packtalk Pro, koeajettiin Biken numerossa 6/24. Malliin on saatu sovitettua todella paljon hienoja ominaisuuksia, mutta käytettävyys on siitä huolimatta helppoa ja suoraviivaista.

Blackseven Oy toimii jatkossa Cardo Systemsin kypäräpuhelimien Suomen maahantuojana.

Markkinoiden johtava kypäräpuhelimien valmistaja Cardo Systems ilmoittaa, että sen tuotteiden maahantuonti Suomessa siirtyy Blackseven Oy:lle. Yhtiö kertoo strategisen muutoksen vahvistavat Cardon asemaa Suomen markkinoilla ja parantavan tuotteiden saatavuutta sekä asiakaspalvelua. 

Blackseven Oy on tunnettu ja arvostettu moottoripyöräalan maahantuoja, jolla on vankka kokemus ja laaja jakeluverkosto Suomessa. Yritys on erikoistunut laadukkaiden moottoripyörätarvikkeiden ja -varusteiden maahantuontiin ja jakeluun, ja se tunnetaan erinomaisesta asiakaspalvelustaan. 

– Olemme erittäin iloisia voidessamme aloittaa yhteistyön Blackseven Oy:n kanssa. Heidän vahva osaamisensa ja laaja verkostonsa takaavat, että Cardo-tuotteet ovat entistä paremmin saatavilla suomalaisille moottoripyöräilijöille, sanoo Cardon Pohjois- ja Itä-Euroopan myyntipäällikkö Marco Schinkel. 

– Olemme innoissamme aloittaessamme yhteistyön Cardon kanssa. Cardo on alan johtava brändi, ja heidän tuotteensa ovat erittäin arvostettuja. Olemme sitoutuneet tarjoamaan suomalaisille kuluttajille parasta mahdollista palvelua ja tekemään Cardo-tuotteiden hankinnasta mahdollisimman helppoa, sanoo Blackseven Oy:n edustaja Kurt Ljungqvist. 

Mitä muutos tarkoittaa kuluttajille? 

  • Parempi saatavuus: laajempi jälleenmyyjäverkosto takaa Cardo-tuotteiden aiempaa paremman saatavuuden Suomessa.  
  • Entistä parempi asiakaspalvelu: Blackseven Oy:n ammattitaitoinen asiakaspalvelu takaa, että valtuutetut jälleenmyyjät saavat tarvitsemansa avun ja tuen kaikissa Cardo-tuotteisiin liittyvissä asioissa. 
  • Takuu säilyy ennallaan: Kaikkien Cardo-tuotteiden takuut pysyvät voimassa ennallaan.  
  • Nopeampi reklamaatioiden käsittely: Cardo on avannut kuluttajille kohdistetun asiakaspalvelunumeron, joka palvelee reklamaatioiden käsittelyssä suoraan asiakasta. Asiakaskokemus parantuu käsittelyn nopeutuessa, sillä perinteistä jälleenmyyjän/maahantuojan kautta hoidettavaa reklamaatioprosessia ei enää tarvita. Palvelunumero palvelee asiakkaita englannin kielellä numerossa: +44 800 031 8424 

Teksti: tiedote, kuva: Joachim Cruus

Uusin numero