Viime vuosina Brembo Stylemasta on muodostunut vähänkään sporttisempien pyörien vakiojarrusatula. Nyt tähän on tulossa muutos, sillä Brembo esitteli EICMA-messuilla sille seuraajan.
Brembon uuden OEM-jarrusatulan nimi tulee sanoista hyper ja pure, ja sen tärkein etu on asymmetrisen rakenteen ansiosta 10 prosenttia pienentynyt paino. Kyseessä onkin luokkansa kevyin jarrusatula ilman uhrauksia jäykkyyteen. Muotoilu myös tukee lämmön haihtumista, mikä auttaa pitämään jarrutehon vakaana. Viimeisenä, muttei vähäisimpänä patentoitu pala-tappi-jousi-rakenne auttaa minimoimaan ei-toivottuja voimia.
Sporttisempaan menoon Brembo esitteli uuden GP4-satulan, jonka korostunut rivoitus paitsi tehostaa jäähdytystä, myös näyttää makealta. Satulan todellinen erikoisuus on MotoGP-radoilta peräisin oleva rakenne, joka minimoi palojen ja levyn välistä kitkaa jarru vapautettaessa tuomalla palat paremmin irti levyistä.