BMW päivittää tonniärrät

S 1000 R, S 1000 RR, M 1000 R ja M 1000 RR saavat vuodelle 2025 pieniä – ja vähän isompiakin – päivityksiä.

Bemarin sporttinelikko saa Euro 5+ -päivityksen yhteydessä raikastetun ulkonäön ja lisää varusteita. Yhteisenä päivityksenä kaikki mallit saavat entistä nopeamman kaasun.

2025 BMW M 1000 RR

M 1000 RR saa Euro 5+ -päivityksessä kuusi lisähevosvoimaa, joten maksimiteho on nyt 218 hevosvoimaa. Lisäteho on saatu aikaan kanavien ja palotilojen uudella muotoilulla, uudelleen muotoiluilla titaaniventtiileillä ja venttiilinistukoilla sekä päivitetyllä pakoputkistolla.

Uusi etukate on aerodynaamisesti optimoitu ja M Winglets 3.0 -siivekkeet tarjoavat entistä enemmän downforcea. Myös pyörän runkoa on kehitetty ja sen vasemmalle puolelle on lisätty uusi moottorinkiinnike. DTC-järjestelmään on lisätty ohjauskulma-anturin mahdollistama luistonhallinta (Slide Control) jo aiemmin esitellyn Race ABS Pro -järjestelmän jarruluistonhallinnan (Brake Slide Assist) kaveriksi.

2025 BMW S 1000 RR

S 1000 RR:n downforcea on lisätty uusilla siivekkeillä, ja uuteen etulokasuojaan on integroitu jarrujen jäähdytyskanavat. Pro-ajoasetukset kuuluvat nyt vakiovarustuksen, mikä tarkoittaa, että kaasuvasteelle on kaksi lisäasetusta, uusina ominaisuuksina saadaan edistyneempi moottorijarrun hallinta ja mäkilähtöavustin ja ABS on säädettävä. Lisäksi dynaaminen jarruavustin (DBC) kuuluu vakiovarustukseen.

2025 BMW M 1000 R

M 1000 R on saanut uuden RR-mallien tyylisen ajovalon ja DTC:n toimintalogiikkaa on muutettu. Muut muutokset liittyvät väreihin.   

2025 BMW S 1000 R

S 1000 R:n suorituskykyä on parannettu viidellä lisähevosvoimalla ja lyhyemmällä toisiovälityksellä. Quickshifteriä on optimoitu ja DTC on saanut samat päivitykset kuin M-versiossa. Ämmästä tuttu on myös uusi kaksois-LED-ajovalo. Lisäksi malli on saanut säädettävän moottorijarrun hallinnan.

Uusin numero