Esimerkiksi Akrapovic on jo tehnyt vapaammin virtaavan pakoputkiston RSV4:n. Putkisto esiteltiin Italiassa ajetun koeajon yhteydessä viime viikolla. Akrapovicin putkisto on EVO Titanium Racing Exhaust ja on nimensä mukainen eli kisavalmis titaniputkisto hiilikuituisella änkkärillä. Putkisto painaa vajaat viisi kiloa.
Aprilia esitteli myös melkoisen määrän lisäosia kilpuriin. Tarjolla on esimerkiksi CNC-jyrsityt jalkatapit, clip-on-ohjaustanko, suojakiekot ja jarru- ja kytkinkahvat. Kaikki osat on jyrsitty alumiinista ja ovat hyvin viimeistelty ja eittämättä hyvän näköisiä.
Jos ei tyydy alkuperäiseen jousitukseen Öhlinsillä on tarjota vielä parempi takaiskunvaimentaja. TTX36 Rear Shock Absorber on myös CNC-jyrsitty alumiinista ja jopa alkuperäistä iskunvaimentajaa parempi, ainakin säätömahdollisuuksien puolesta.
Aprilia RSV4 Factoryn koeajo julkaistaan Bike numerossa 6/09.