Kun Indian aiemmin tänä vuonna esitteli päivitetyn Scoutin oli selvää, että pienempi Scout Sixty olisi myös päivittymässä.
Kuten isomman Scoutin tapauksessa, myös Scout Sixtyn päivitys on melko rakentavanlaatuinen, sillä alumiinirunko vaihtuu helpommin muokattavaan teräsrunkoon ja moottori on uusi. Malleja on tarjolla kaksi, tummanpuhuva Bobber ja krominkiiltoinen Classic, joista molemmista saatavilla on perusmallin lisäksi kattavammin varusteltu Limited-versio.
Mallien mitat poikkeavat toisistaan hieman, mutta istuinkorkeus on Bobber-mallin 649 millimetristä ja Classicin 654 milliin. Lisäksi painopiste on hyvin matalalla, joten mallit ovat helppoja lähestyttäviä. Etujousitus on teleskooppi 120 millin joustomatkalla, takana on kaksi iskunvaimenninta 76 millin joustomatkalla. Classicin märkäpaino on 241 kiloa, Bobber painaa pari kiloa enemmän.
999-kuutioinen, 60-asteinen SpeedPlus-V2 on nestejäähdytteinen ja tuottaa 85 hevosvoimaa ja mukavat 87 newtonmetriä 6200 kierroksella. Voima välittyy takarenkaalle viiden vaihteen ja märkäkytkimen välityksellä.
Perusmalli on varustelultaan hyvin askeettinen, sillä lakisääteisen ABS:n lisäksi muuta ei ole tarjolla. Limited tuo lisäksi peliin ajoasetukset, sutimiseneston, vakionopeudensäätimen ja USB-latauspistokkeen.
Hinnat:
Scout Sixty Bobber/Limited: 16 999/18 499 €
Scout Sixty Classic/Limited: 18 099/19 099 €