Harrikka julkaisi uuden Nightsterin, jossa nähdään ensimmäistä kertaa Revolution Max -moottorin pienempi 975-kuutioinen versio.
Revolution Max 975T -nimeä kantava moottori on nestejäähdytteinen, 60-asteinen V2. Iskutilavuudeksi tulee 97 millin porauksella ja 66 millin iskulla mallimerkinnän mukaiset 975 kuutiosenttimetriä. Puristussuhde on 12:1. Tehoksi ilmoitetaan 90 hevosvoimaa ja väännöksi 95 newtonmetriä. Moottori toimii samalla osana kantavaa rakennetta.
Nightsteriä voidaan pitää Sportster S:n pikkuveljenä, joka on sopivasti sekä iskutilavuudeltaan että teholtaan 1250-kuutioista ja 122-hevosvoimaista Sportsteria pienempi. Moottorin mallimerkinnän lopussa on vääntöä (torque) kuvaava T-kirjain, mikä viittaa siihen että myöhemmin tulossa on mahdollisesti myös korkeampiviritteisiä versioita samasta perusmoottorista. Nightsterin etupyörä on 19-tuumainen ja takapyörä 16-tuumaiinen. Etujousituksena on Showan 41-millinen perinteinen teleskooppihaarukka. Takana on kaksi iskunvaimenninta.
Kuljettajan valittavissa on kolme ajomoodia: Sport, Road ja Rain. Tankki on tilavuudeltaan 11,7 litraa ja se on sijoitettu satulan alle ja täyttöaukko saadaan esiin kääntämällä satula pystyyn. Kun Sportster S:n hinta on 21 950 euroa, niin Nightsterin hinnat alkavat 20 300 eurosta.
Moottori: nestejäähdytteinen 975cc V2
Poraus x isku: 97 x 66 mm
Teho: 90 hv / 7500 r/miin
Vääntö: 95 Nm / 5750 r/min
Akseliväli: 1545 mm
Istuinkorkeus: 705 mm
Tankin tilavuus: 11,7 litraa
Ohjauskulma/jättö: 30 ast./137 mm
Renkaat: 100/90-19 ja 150/80B16
Paino tankattuna: 221 kg
Hinta: 20 300 € (musta), 20 680 € (muut värit)