Brittien mestaruussarjassa menneellä kaudella ajanut Dynavolt Triumph nousee odotetusti Supersportin korkeimmalle tasolle eli MM-sarjaan tänä vuonna.
Dynavolt Triumphin tiimipäällikkönä häärii Simon Buckmaster, joka itsekin on ajanut MM-tasolla 50 osakilpailun verran 1980- ja 1990-luvuilla. Suomalaisittain hänet muistetaan parhaiten siitä, että hänen CIA Landlord Insurance Honda -tiimissään Supersportin MM-sarjassa ajoi Niki Tuuli kaudella 2018, ennen kuin imatralainen siirtyi kesken kauden Moto2-luokan MM-sarjaan.
Dynavolt Triumphin kuljettajaksi tälle kaudelle on kiinnitetty virolainen Hannes Soomer, joka on tullut suomalaisille tutuksi Kallio Racingin kuljettajana samaisessa Supersportin MM-sarjassa. Soomerilla onkin valmiiksi paljon kokemusta niin radoista, luokasta kuin kilpakumppaneistakin, joista kaikista on etua alkavalla kaudella. Alkavan kauden erikoisuutena Supersport-luokassa on, että entistä 600 kuutiosenttimetrin kuutiotilavuusrajaa on venytetty ylöspäin niin, että luokassa saa kilpailla 765-kuutioisen kolmisylinterisen Triumphin ohella myös mm. 800-kuutioisella MV Agustalla (Niki Tuuli) ja 955-kuutioisella Ducati Panigale V2:lla (mm. Oli Bayliss). Pyörien kilpailukykyisyyttä tullaan tasoittamaan, ja mielenkiintoista onkin kauden alussa nähdä miten siinä on onnistuttu.
Nyt 23-vuotiaan Soomerin kansainvälinen ura alkoi 2011 ADAC Junior Cupista ja ensimmäisen podiumsijoituksensa luokassa hän ajoi seuraavalla kaudella. Kaudella 2012 Soomer oli luokan lopputuloksissa viides. Seuraavalla kaudella Soomer siirtyi European Junior Cup -luokkaan. Kaudella 2015 hän ajoi ensimmäistä kertaa siellä podiumille ja ensimmäinen voitto tuli seuraavalla kaudella. Kaudella 2017 Soomer ajoi Supersport-luokan Euroopan mestariksi. Kaudeksi 2020 Soomer kiinnitettiin Kallio Racingin kuljettajaksi Supersportin MM-sarjaan.