Uralin klassisen rungon ja Zeron modernin voimansiirron avulla nämä kaksi yritystä ovat kehittäneet ensimmäisen sähkömoottorisen sivuvaunupyörän. Pyörä on käytännössä jo siinä pisteessä, että se on täysin valmis tuotantoon. Amerikkalainen yritys vastasi tämän ensimmäisen prototyypin suunnittelusta ja valmistuksesta.
Tavoitteena kehittämisen aikana on ollut arvioida prototyyppiä, kerätä tietoa ja saada todisteita siitä, että konsepti toimii. Yksi suurimmista haasteista on ollut löytää akkujen oikea sijainti niin, että matkustajien mukavuus säilytetään edelleen. Tällä hetkellä konsepti ei kuitenkaan ole saanut vihreää valoa sarjatuotannolle. Sarjatuotannon aloittaminen kestää 24 kuukautta lopullisen hyväksymisen jälkeen. Eli ihan heti ei tätä liikenteessä nähdä.
Jos kehitystyöstä päästään markkinoille, Ural ja Zero sanovat kuulevansa kuluttajien sekä asiantuntijoiden palautetta laitteesta. Joten mitä mieltä olet? Olisiko tässä mielenkiintoinen paketti?