Zeron pyörät ovat myyneet verrattain hyvin, niitä saa myös Suomesta. Valtavia muutoksia Zeron pyöriin ei ole tulossa kyse on enemmän evoluutiosta. Zero Motorcycles on yksi isoimpia pelureita vielä pienillä, mutta koko ajan kasvavilla sähköpyörämarkkinoilla.
Zero oli ensimmäinen valmistaja, joka yritti miellyttää myös moottoripyöräentusiasteja, ei ainoastaan niitä, jotka olivat kiinnostuneita vaihtoehtoisista voimanlähteistä. Sen pyörät eivät ole samanlaista hardcore-kamaa kuin muilla valmistajilla, mutta kiistatta pyörät ovat sellaisia, joilla on näppärä kulkea päivittäin paikasta toiseen.
Vuodelle 2019 Zero tuo pyöriinsä lisää tehoja ja ajosädettä. Malliston peruspyörät Zero S ja DS ZF7.2 akulla saavat nyt 35 % lisää hevosvoimia ja 8 % kovemman huippunopeuden. Niiden uskotaan tekevän pyöristä kilpailukykyisempiä verrattuna polttomoottoripyöriin.
Pyöriin on saatavilla nyt myös paranneltu ZF14.4 akku, joka lisää ajosädettä noin 10 % verrattuna viime vuoden malleihin. Uudella akulla pyörät lähestyvät jo Zeron R -mallia.
Uusi Zero Charge Tank antaa mahdollisuuden jopa kuusi kertaa nopeampaan lataukseen 240V latauksella. Vuoden 2018 pyörissä se on ollut lisävarusteena.
DSR-malliin tulee myös uudistuksia. Siitä tulee entistä jykevämpi ja miellyttävämpi niin teillä kuin niiden ulkopuolellakin. Tuulilasi on nyt korkeampi ja pyörään tulee myös 12 voltin pistoke.
Yksi iso uudistus 2019 pyörissä on pitkäaikainen varasto-asetus. Asetus optimoi akkujen tilan silloin, kun pyöriä ei pitkään aikaan käytetä. Sen avulla akku pysyy paljon optimaalisempana, mikä on erittäin käytännöllistä etenkin kuljettajille, jotka asuvat Suomen kaltaisissa pitkän talven maissa ja pyörä on pitkään varastossa.