– Meillä on ollut koko viikonlopun ajan kuhinaa ja yleinen fiilis on positiivinen. Yhteydenotto- ja tarjouspyyntöjä on tullut runsaasti, Rouhiainen toteaa ja kertoo uutena ilmiönä nuorten kiinnostuksen merkkiä kohtaan.
– Nuoret kuljettajat ovat kiinnostuneita V7 II –malleista ja niiden rakentelumahdollisuuksista, Rouhiainen kertoo.
Malliston ykköseksi Rouhiainen nostaa California 1400 Audacen. Malli on teknisesti samanlainen kuin muut Californiat, mutta se on maustettu power cruiser -henkiseksi.
– Ajoasento on jalkatappien ja leveän dragbarin ansiosta erilainen. Myös putki on tyylin mukaisesti lyhyempi, Rouhiainen esittelee ja toteaa, että osaston yksilö on lisävarusteltu hiilikuituosin – vakiona hiilikuitua löytyy etulokarista ja öljynjäähdyttimen suojista.
– Moto Guzzin kohdalla kannattaa huomata, että muutokset tapahtuvat usein pinnan alla. Esimerkiksi V7 II on täysin uusi malli, mutta pikavilkaisulla se näyttää täysin samalta kuin edeltäjänsäkin, Rouhiainen muistuttaa.