Mies Reynolds Engineeringin takana, Dean Reynolds, omaa vakuuttavan CV:n. Hän on aiemmin työskennellyt BSB-, WSBK-, Moto2- ja MotoGP-tiimeille. Kahden viime vuoden ajan hän on työskennellyt oman projektinsa parissa, tavoitteenaan luoda moottoripyörä, jonka voisi viedä moottoripyöräurheilun kuninkuusluokan lähtöruudukkoon.
DR Moto on Team Robertsin entisen pääsuunnittelijan Barry Wardin käsialaa. Moottori pohjautuu Yamaha YZF-R1:n koneeseen, mutta tehoa siitä on kutiteltu 200 takarengashevosvoiman verran. Moottorinohjaus on Motec kaikilla saatavissaolevilla herkuilla. Koneen perässä on tiivisportainen Novan vaihteisto. Alumiinirunko on erityisesti DR Motoa varten rakennettu. Katteet ovat hiilikuitua, 16,5-tuumaiset vanteet magnesiumia ja jarrulevyt hiilikuitua. Etuhaarukka on Öhlins FG 386 CRT ja takaa löytyy TTX 36.
Jos vakiospeksit eivät vakuuta, Reynolds voi rakentaa pyörän myös täysin asiakkaan toiveiden mukaan. Se toki nostaa hinnan 89 500 punnan lähtötasoa korkeammaksi.